kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 8 sierpnia 2012

Bransoletka dla mnie


do trzykrotnego owinięcia wokół nadgarstka. Z typowym zapięciem biżuteryjnym.




sznurek biały 4 m
koraliki szklane 46 szt
klej szybkoschnący
czas 2 godz.

Zamierzam dorobić naszyjnik i kolczyki do kompletu :)

Przesyłam dużo słońca dla wszystkich zaglądających i komentujących :)

10 komentarzy:

  1. piękna bransoletka, podobają mi się te koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna! jeszcze takiej długaśnej nigdzie nie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna! Musi fajnie wyglądać na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne robisz bransoletki :) Pozdrawiam i bede zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Przeleciałam" znowu Twój blog, jeju, jakie Ty cuda robisz!!! najbardziej podoba mi się haftowana okładka i oczywiście bobinki!!!
    Wiesz co pisałaś o tym papierze fotograficznym... chyba dziewczyny miały rację, że miałam zły papier, może do ciemnej tkaniny. Teraz już zwróciłam uwagę i kupiłam taki do tkaniny jasnej. I zobacz na moją torbę z córki zdjęciem - wyszło idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i za udział w candy.
    Zachwycił mnie twój haftowany domek i okładka z poprzednich postów.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna cudna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo mi się podoba, piękna bransoletka1 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)