kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 3 listopada 2012

Zapierniczam ;)

czyli mowa będzie o Pierniczkach. Dwóch takich mało wyrośniętych, bo mają tylko 8 cm wysokości i 6 cm szerokości. Z racji swoich gabarytów świetnie się nadają do startu w zawodach na Szufladową Małą Formę


W obydwu użyłam błyszczących metalicznych nici w tym Pierniczku ze śnieżynkami tymi nićmi musiałam zrobić backstitche wbijane w środki malusich krzyżyczków, co wydłużyło czas haftowania.
 
A teraz każdy osobno.
Pierwszy:

(dot. samego wyszywania)
materiał kanwa 23" biała
nici mulina Ariadna + metalizowana srebrna
dodatki sznurek, włóczka, koraliki
czas 11,5 godz.
rozmiar 50 x 70 krzyżyków


Drugi:

(dot. samego wyszywania)
materiał kanwa 23" biała
nici mulina Ariadna + metalizowana bordowa
dodatki sznurek, włóczka, koraliki
czas 8,5 godz.
rozmiar 50 x 70 krzyżyków

Mówię Wam, one na żywo wyglądają o wiele lepiej, niż na moich fotkach, choć i tak, bardzo się starałam i próbowałam uchwycić błysk nitek... fotograf ze mnie marny a i pogoda do kitu.

Miłego weekendu dla wszystkich odwiedzających i komentujących :)

23 komentarze:

  1. sliczne pierniczki,choc nie duze...ale male zawsze cieszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie smakowite to Twoje pierniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, śliczne, dopracowane w najdrobniejszym szczególe! podszyte na filcu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filcem byłoby dużo łatwiej. To jakieś płótno cienkie.

      Usuń
  4. bardzo fajne pierniczki... jeszcze trochę się napatrzę i będę musiała choinkę sobie sprawić... normalnie się nie fatyguję bo swięta są u moich rodziców...

    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zapierniczasz z tymi Pierniczkami ! słodziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są Twoje pierniczki!! Chyba najlepiej wykończone ze wszystkich prezentowanych w SALu. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne pierniczki, cudnie dopracowane w każdym calu:)
    Piękne:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Starannie wykończone.Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to wygląda - takie haftowane pierniczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne!!! Doskonale wykończone, no i baaaaaardzo smakowite :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowicie wyglądają te pierniczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne są te pierniczki!!!
    piękne, staranne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentują, super ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. co prawda już raz chwaliłam Twoje pierniczki - na blogowym SAL-u, ale nie omieszkam i tutaj, u źródła :) piękne są! najlepsze jakie widziałam! oby moje były choć troszkę podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, życzę Ci, aby wyszły takie, jak sobie zamarzyłaś :)

      Usuń
  15. Widziałam ich już sporo, ale Twoje podobają mi się najbardziej :) Strasznie żałuję, że nie przystąpiłam do wspólnego haftowania, ale bałam się, że nie dam rady na czas, a nie lubię zawalać... Może jednak po zakończeniu Waszej zabawy uproszę wzorki u organizatorki i wyhaftuję je kiedyś, powolutku... A teraz pozostaje mi jakże niskie uczucie zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierniczek wygląda tak naturalnie, że w pierwszej chwili ślinka mi pociekła :) jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności wyszywasz ,czy Twoje pierniczki są na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak się kupiec znajdzie - czemu nie :)

      Usuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)