kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 4 marca 2013

Oglądam i podziwiam

wszystkie cudowności jakie przysłała mi Ola - Królowa zamkowa :) Ale jak widać szydełkiem też pięknie sobie radzi.


 

Olu, mój zachwyt nie ma granic i chodzę cała w skowronkach, dziękuję Ci pięknie za to wszystko.


Niedawno Renik przyznała mi wyróżnienie, za które bardzo dziękuję.


Pozdrawiam słonecznie wszystkich moich gości a szczególnie tych komentujących.
:)

18 komentarzy:

  1. Piękności dostałaś.
    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe cudowności dostałaś - gratuluję!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy w 17 pytań:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny prezent i wyróżnienia gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz mogła nosić piękną broszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności, teraz możesz się stroić :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności otrzymałaś:)Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym większa moja radość... ogromnie się cieszę :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia. A jeśli chodzi o Królową zamkową, to też jestem tą szczęściarą, co paraduje w jej biżuterii :)))
    Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Congrats on the awards! You have got really lovely gifts from her!
    Well done :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudności dostałaś :) ogromne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny prezent! gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy! Broszka bardzo mi się spodobała. No i gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty, a wyróżnienia gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)