kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 1 września 2014

"Singing In The Rain" firmy Madame Chantilly

to schemat, który dostałam od wspaniałej Mii - zajrzyjcie na Jej blog koniecznie. W paczce znalazłam jeszcze inne cukieraski: muliny Anchor, ślicznie uszytą poduszeczkę z wyhaftowaną Myszką oraz pyszną czekoladę. Mii dołączyła także karteczkę z kilkoma miłymi słowami. A wszystko było owinięte w fajne ozdobne papiery i włożone do kolorowego pudełka z biedronką:




Nawet tytuł schematu i parasolka z haftu pasują do dzisiejszej pogody ;) Przez ten deszcz i zachmurzenie, nie jestem w stanie zrobić lepszych fotek, które oddałyby w pełni urok prezentów...

Kochana Mii, jestem bardzo szczęśliwa i dziękuję Ci z całego serca za tak piękne podarki
:)

Dear Mii, I am very happy and I thank you very, very much for so beautiful gifts
:)

P.s. Czy to jest wielkanocny wzorek?  Początkowo tak go odebrałam, bo kura, bo kurczaki... Ale czy słusznie? Teraz zaczynam się zastanawiać, może on jest całoroczny... Jak myślicie?



31 komentarzy:

  1. Your gifts are indeed so beautiful - Congratulations :)) Well done to Mii too :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello sweetie, so glad you finally received the parcel (what an adventure!) and that you like the little extra gifts. I have no idea if the chart was originally an Easter creation.. I just love it and stitched it. Have fun and enjoy the chocolate, yum! Xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Once again, hundreds of times thanks. In all this, on reflection, also I think the embroidery is year round.
      ps. such adventures delivery I do not want. ;)
      Kisses :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi sie wykonczenie hafciku - niesymetryczna poduszeczka! Super, moze kiedys odgapie:P A ja tu widze w bicznej szpalcie, ze wydrukowali Cie w CSC 195? Gratuluej i z niecierpliwoscia czekam co tez sie spodobalo, bo gazeta krazy w sieci, ale bez stron z listami:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, podusia jest idealna :) A ja już od 3 dni wiem, co to jest i nawet mam fotkę :)

      Usuń
    2. No, no, nieladnie:P Nie chwalic sie:P

      Usuń
    3. No to ja juz tez wiem co Twojego, a ze moje nad Twoim to tez wiem:P Bo dostalam cala strone i sie nieco zdziwilam:D

      Usuń
    4. No i w tym miejscu gratuluję Tobie - ja mam tylko fragment tej strony, na której jest mój "list".

      Usuń
  4. Ale super prezenciki dostałaś, a wiesz mi się wydaje , że haft jest rzeczywiście wielkanocny ale sliczniótki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny prezent :) A schemat jak najbardziej całoroczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Mii robi piękne rzeczy, to fakt i u ciebie to widać.:) Poduszeczka spodobała mi się szalenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słodziutkie są Twoje cukierasy :)) Cóż, pozostaje Ci tylko ich pozazdrościć i życzyć smacznego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusia niesamowita! piękne i starannie dobrane upominki :-) Wzorek spokojnie może być całoroczny, w końcu stokrotki w styczniu i lutym już widziałam kwitnące ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow! Niezle prezenciory! :) Schemacik w moim guście- podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent! A wzorek jest całoroczny, bo deszcz może padać przez cały rok...jeśli chodzi o same kurczaki to mniemam że to wiosna, bo to czas wylęgu, ale wielkanocnym bym go nie nazwała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne podarki dostałaś, każdy inny i każdy perfekcyjnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję prezencików! Dla mnie wzorek skojarzył się raczej z jesienią - parasole i kalosze czerwone w białe kropki jak jesienne muchomory i do tego deszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne drobiazgi. Moim zdaniem kura jest całoroczna :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prezenty.
    Haft raczej całoroczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne prezenciki dostalas! Hafcik chyba caloroczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! :) podusia mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna niespodzianka, podusia robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super upominek. A wzorek z powodzeniem może być całoroczny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję - sliczna podusia.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)