kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 31 grudnia 2014

Echa Bożego Narodzenia

czyli chwalenie się śliczną karteczką 3D , którą dla mnie przygotowała Viola:




Violuś, dziękuję z całego serca, mam nadzieję, że i karteczka ode mnie dotrze w końcu do Ciebie...

***

Tymczasem przed nami najgorętsza noc w roku - noc sylwestrowa. Niektórzy balują, inni spokojnie przechodzą tę zmianę daty. Należę do tej drugiej grupy i jest mi z tym dobrze :)

Każdemu życzę by w Nowy Rok wszedł tak, jak lubi najbardziej, bez ciśnień i przymusów, a dobry nastrój by trwał przez wszystkie dni. 




Dziękuję za życzenia, które dostałam pod poprzednim postem, ale i na fb, i na maila.
Do Siego Roku!
:)


18 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na ten Nowy 2015 Rok! Zdrówka, pomyślności i radości:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-) Nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też należę do tej drugiej grupy i bardzo dobrze mi z tym :) Ten dzień nie jest dla mie szczególny, choć refleksyjny. W nowym roku życzę Ci pokoju i spokoju. Niech przyniesie wszystkiego dokładnie tyle, byś mogła czuć się spełniona i szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Violus nawzajem a kartka na pewno dojdzie :), I nie zdążyłam skomentować Twoich cudownych kwadracików z bohaterami Peppy, tym bardziej, że sama je projektowałaś :) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech to będzie dobry rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twórczego, zakręconego, ale przy tym spokojnego i szczęśliwego 2015! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spełnienia marzeń w Nowym Roku i mnóstwo radości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna karteczka! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)