kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 14 marca 2015

Metryczka dla Arvida

w chłodno-pastelowej tonacji kolorystycznej, dla przełamania której i ożywienia kartki dodałam zgaszoną zieleń i ciemne bordo.


materiał kanwa 16 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 6 godz.
 rozmiar 55 x 89 krzyżyków


Ku pamięci migawki z etapów tworzenia:




Kartkę zgłaszam na Kolorystyczne wyzwanie:




Na koniec jeszcze raz trochę rozjaśnione zdjęcie:




Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które nieodmiennie sprawiają radość.
Miłego weekendu!
:)



18 komentarzy:

  1. Bardzo elegancka kartka. Podoba mi się takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna metryczka, lubię kolory pastelowe, dla chłopca są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i w takim innym stylu niż większość :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaał :-) Piękna. Mój syn też urodził się 30 stycznia... 14 lat temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna praca :) Dziekujemy za zgloszenie do naszego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesympatyczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna karteczka, bardzo w moim stylu. bardzo podobają mi się te motywy no i imię jakie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I Arvid kimkolwiek jest ma pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w wyzwaniu. Oryginalna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka mi się podoba. MInimalizm to jest to! :)
    A imię bardzo oryginalne...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie male motywy:) A kolorki fajnie, ze inne niz tradycyjnie, pastelowe roze i blekity sa juz nudne w metryczkach:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna kartka...taka nie przesłodzona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Śliczna, a imię super, takie niespotykane ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna karteczka! Arvid.... muszę to imię wygooglować xD

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze jakieś cudeńko!
    :)
    Dzięki za zgłoszenie pracy w wyzwaniu KTM
    tynka/Klub Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)