kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 8 września 2015

Kartka dla zodiakalnej Panny

którą wykonałam haftem matematycznym, błyszczącą metalizowaną nitką. Zachowałam pastelową kolorystykę, by karteczka pasowała do tej pachnącej saszetki. 
Powstała taki oto mały zestaw:


(zdj. zrobione przez Pannę - dzięki!)


Pracę zgłaszam do Pastelowego wyzwania:




Słoneczka wszystkim życzę!
:)



21 komentarzy:

  1. Wyznam szczerze jak na spowiedzi, że haftu matematycznego nie lubię, ale ten podoba mi się wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny duecik. Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow! piękna! ma już właściciela?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny komplet !!! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba haft matematyczny, a ta panna wyszła cudnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny turkusowy upominek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny haft matematyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestawik i to w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zestaw, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietypowe, ale fajne przedstawienie Panny, kolor ostatnio mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna mięta ;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalna technika, ciekawe wykonanie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)