kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 20 grudnia 2016

Pierniczki gwiazdki

upiekłam i ozdobiłam. Na drugi dzień ukręciłam biały lukier królewski i roztopiłam czekoladę. Przy ozdabianiu było trochę zabawy a efekt jest taki:




Ciasteczek wyszło dużo więcej, ale wzory się powtarzały. Przy zastygającym lukrze nie ma czasu na zastanawianie się - trzeba działać szybko.




Chyba nie wyszło najgorzej? Choć odbiega to od cudeniek z netu ;)

Pozdrawiam Was słodko!
:)

***

Na wieńcu adwentowym wszyskie świeczki zapalone - Święta coraz bliżej:




16 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo ładnie i smakowicie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło pięknie i sama zjadłabym miskę takich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwazniejsze ,ze beda smakowac :)
    Dla mnie i tak mistrzowsko ozdobione zawsze podziwiam za checi i wytrwalosc :)
    Swieta tuz,tuz :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie i ładnie wyglądają te Twoje pierniczki. Moje jeszcze nie ozdobione:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierniczki wyglądają bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierniczki pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. o u was też pierniczki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych swiat 🎄 i szczęśliwego nowego roku! 🎆

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ apetyczne ! Zdrowych,spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)