kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 12 lutego 2018

Zakładka z Małą Mi

złośnicą z bajki o sympatycznych Muminkach:



materiał: len 23 ct naturalny
nici: mulina Ariadna
czas: 2 godz.
rozmiar: 16x27 + 18x7 krzyżyków



Jakaś fotka z tamborkowego etapu też się znalazła:





Wrednotka z kokardą pod szyją leci do Anii i do DIY oraz do Renaty:





Miłego dnia!
:)



39 komentarzy:

  1. Mała Mi niezmiennie mnie rozśmiesza no i nie wiedziałam że to postać z bajki o muminkach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała Mi zawsze jest the best! Kolejna świetna zakładka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Muminkami, ale Mała Mi jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka, Mała Mi jest pocieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wredotka, ha ha, ale dla każdego coś dobrego. Fajne są te Twoje zakładki, ja dziś też jedną wyprodukowałam, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzór, Violu!
    I super zakładka.
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Złośliwy słodziak :) Powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na zakładkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna zakładka;) No proszę jedna praca i trzy wyzwania! Tak trzymaj:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno się nie uśmiechnąć, widząc kogoś z maminkowej rodzinki :)
    Piękna zakładka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! I ślicznie wykonana!
    Bardzo lubię małą wredotkę - Małą Mi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zakładka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrednotka pomimo, że ma niezły charakterek to jest urocza, zwłaszcza w Twoim wykonaniu:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mała Mi wymiata - super zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zakładka, złośnica bardzo lubiana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och ta mała zołza...naprawdę ją uwielbiam i nie wiem dlaczego ,przypomina mi moje własne dziecięcie ;)
    Wspaniała zakładeczka Violuś :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie dla mnie, bo wszystko pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta postać musi w końcu i u mnie się pojawić :-))) zawsze mnie wprawia w wesoły nastrój :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mała Mi...uwielbiam ją od zawsze

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! Uwielbiam Małą Mi. Świetna zakładka. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  21. Muminki ogladałam może z jeden raz, więc nie pamietam tej postaci ale zakladka fajna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zakładka z wredną osóbką ;) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Ula K. DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, jak ja lubię Muminki! :) Mała Mi wyszła świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakładeczka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  25. Troszkę się Małej Mi bałam jako dziecko:) Zakładka kapitalna - dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakbym siebie widziała :D Przecudna!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)