kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 18 kwietnia 2018

Podkładki żółte 1+2

tzn. komplet: jedna większa i dwie mniejsze:



nici: kordonek Maja nr 5
szydełko: C.F.I. nr 4
czas: 40' i 2h20'
rozmiar: średnica 11cm i 20cm







Wzorek łatwy w wykonaniu, nie ma żadnego kombinowania więc każdy sobie poradzi, kto tylko potrafi trzymać szydełko i robić oczka łańcuszka, oczka ścisłe i słupki. Nieco gorsza robota jest na końcu, gdy trzeba pochować nitki a całość wilgotną upiąć równiutko szpilkami, by było estetyczne po wyschnięciu. Widzicie te szpilki, jest ich tu aż 108:





Ale to nic, zachęcam do szydełkowania, ja mam ostatnio "korbę" na dzierganie.
Pozdrawiam Was i życzę dużo słońca!
:)



16 komentarzy:

  1. Fantastyczny komplecik! :) Niestety ja się z szydełkiem nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne, jeden z moich ulubionych wzorów..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, cudowne te Twoje podkładeczki. Ja tez ostatnio głównie szydełkuję (jeden i ten sam wzór - taki popularny). Faktycznie najwięcej pracy jest przy blokowanie, ale kto robi na szydełku - musi się z tym liczyć, to po prostu część naszej pracy. pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te podkładki. Przyjemnie pić kawę mając je pod filiżankami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo piękny wzorek ,zachwycające serwetki wydziergałaś !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie by to wyglądało w ramie na ścianie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplecik!!! Śliczny kolorek:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste a bardzo ładne :-)
    Przyznam, że ja daję radę żelazkiem i też jest równiutko... Nie meczę się ze szpilkami... ale do takich małych można użyć specjalnego diagramu wyrysowanego wydrukowanego a następnie przypiętego do styropianu. Wtedy na bank jest idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również wpadł w oko ten wzorek 🙂 super jest! Piękne podkładki wydziergałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne podkładki. Ja chyba się lenię, bo takich podkładek nie blokuję. Nie mam cierpliwości. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne! A koncowka taka czasochlonna :) ale efekt jest tego wart :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)